message to readers

About Me

My photo
aku?? aku ni biasa je..simple n happy go lucky..kdg2 tu emo ckit kalo de hal yg boleh btkan aku serbut..kih3..jgn mrh ek pd sape2 yg aku penh tinggikan suara aku..soey k..jgn bw smp mati tau.. bermaaf-maafan lah sesama kita ek..hehe..

My Blog List

Nuffnang

Powered by Blogger.

...Visitor Counter...

Islamic Calendar

rank

3.31.2010

...Melaram la pulak....


Hari ni kami dapat elaun..hehe..kali ni dah masuk 3 kali kami dapat elaun dari HICOM..

Alhamdulillah...



ape lagi, membeli belah la kami....

tadi lepas balik kerja, kami pergi OTK kat puchong...habis dalam RM92.00..beli barang dapur je...

pastu balik dari OTK, turun beli tudung pulak....

terkenan la plak pada selendang Arab tu, kaler pink hitam belang...lembut je...RM15....hehe

ana beli tudung Ekin Rm5 kaler pink jugak....

balik-balik kami try la pakai tudung masing2...

tengok2 tudung ana koyak kat tengah2 jahitan...turun balik g tukar...nasib baik kedainyer bawah flat je...hehe

murah2 barang die...xtahan aku tengok..huuhu...sbr2...

nasib baik leh tukar, tukar la yang baru, ana ambil kaler biru....

balik kami try balik..hehe...

tadaaaaaaaaaaaaaaaaa.......

nilah hasil kami melaram pada malam2 hari....hehe...dengan bergelak sakan...maklumlah..rumah ni kami berdua je yang diami..hehe..

ni lah keje kami balik dari menghabiskan duit..hehe

2 comments:

  1. waaa..seronoknye sopim.
    mura pulak tuh.

    ReplyDelete