message to readers

About Me

My photo
aku?? aku ni biasa je..simple n happy go lucky..kdg2 tu emo ckit kalo de hal yg boleh btkan aku serbut..kih3..jgn mrh ek pd sape2 yg aku penh tinggikan suara aku..soey k..jgn bw smp mati tau.. bermaaf-maafan lah sesama kita ek..hehe..

My Blog List

Nuffnang

Powered by Blogger.

...Visitor Counter...

Islamic Calendar

rank

3.19.2010

...Tensen...

tensen betul la aku dengan someone ni..

tau la dia berpangkat kan, tapi jangan la buat kami ni kuli or hamba dia, yang ikut ja bontot dia..sapa pon xnk ikut bontot orang lain kan?
 
arahan dah la xjelas, pastu bagitau pulak lambat, action tu lambat benor nak buat..bg arahan sambil berjalan, sape nak dengar????? kusi? meja?

 haish !!!!..tensen batul la aku...sapa yang kena marah? kami yang dianggap kuli ni la yang kena !!!!


TOLONG......

bila la nak habis LI ni.......??????????

No comments:

Post a Comment