message to readers

About Me

My photo
Seorang yang peramah dan humble. Sound direct person dan jujur. Now2018, dah jadi wife seseorang dan ibu anak 3. Hometailor sambil jaga anak² Stay di shah alam Kg di perlis .Mertua d Johor Friendly dan suka berkawan

My Blog List

Nuffnang

Powered by Blogger.

...Visitor Counter...

Islamic Calendar

rank

3.22.2010

...Allergic...

Bila la mata aku ni nak lega...

alergic amendenyer ni, aku makan macam  biasa je, mcm hari2 biasa,

ayah aku ckp pasal resdung berkumpul byk kat mata aku, perlu ke aku mkn ubt resdung?

dah pergi klinik, nsb bg ubt yg berbeza, kalo x aku nak ngamuk dah kat doc tu..

ish !!! xselesa betul la mata bengkak cm ni...mcm ape lagi rsnyer, pdhal bengak dah surut sikit dah..

hari ni dah xpergi kerja, sbb alergic ni la...

ntah potong elaun ke x aku pon xtahu la...

tawakal je la, hope xdipotong la sbb aku xamik pon mc, nk g amik cm ne, kenderaan xde...huhu..

redha je la dengan ujian Allah...hilang sikit dosa-dosa kecil aku...Alhamdulillah..

No comments:

Post a Comment