message to readers

About Me

My photo
aku?? aku ni biasa je..simple n happy go lucky..kdg2 tu emo ckit kalo de hal yg boleh btkan aku serbut..kih3..jgn mrh ek pd sape2 yg aku penh tinggikan suara aku..soey k..jgn bw smp mati tau.. bermaaf-maafan lah sesama kita ek..hehe..

My Blog List

Nuffnang

Powered by Blogger.

...Visitor Counter...

Islamic Calendar

rank

3.22.2010

...Allergic...

Bila la mata aku ni nak lega...

alergic amendenyer ni, aku makan macam  biasa je, mcm hari2 biasa,

ayah aku ckp pasal resdung berkumpul byk kat mata aku, perlu ke aku mkn ubt resdung?

dah pergi klinik, nsb bg ubt yg berbeza, kalo x aku nak ngamuk dah kat doc tu..

ish !!! xselesa betul la mata bengkak cm ni...mcm ape lagi rsnyer, pdhal bengak dah surut sikit dah..

hari ni dah xpergi kerja, sbb alergic ni la...

ntah potong elaun ke x aku pon xtahu la...

tawakal je la, hope xdipotong la sbb aku xamik pon mc, nk g amik cm ne, kenderaan xde...huhu..

redha je la dengan ujian Allah...hilang sikit dosa-dosa kecil aku...Alhamdulillah..

No comments:

Post a Comment