message to readers

About Me

My photo
aku?? aku ni biasa je..simple n happy go lucky..kdg2 tu emo ckit kalo de hal yg boleh btkan aku serbut..kih3..jgn mrh ek pd sape2 yg aku penh tinggikan suara aku..soey k..jgn bw smp mati tau.. bermaaf-maafan lah sesama kita ek..hehe..

My Blog List

Nuffnang

Powered by Blogger.

...Visitor Counter...

Islamic Calendar

rank

3.08.2010

Persiapan Pernikahan...(Part 1)

Mesti sahabat2 ku di luar sana seronok kan bila dengar tajuk aku ni...
hehe...kalau aku pon mst la seronok jugak...tumpang bahagia kata orang..

26/02/2010 :

bermulanya perjalanan aku n abg hadi ke Perlis dan Langkawi...

 
di jeti kuala perlis



27/02/2010 :

Tarikh pernikahan aku dan adik aku, Atikah sudah ditetapkan dengan
tanpa bantahan setelah penat mencari tarikh yang sesuai...

 
mak n ayh di underwaterworld

 
jeti kuah


28/02/2010 :

Pulang ke Shah Alam...Sebelum pulang, bergambar dengan pasangan masing2 untuk
membuat banner and kad kawen...
 
gmbr dengan pasangan dihidden kan buat sementara waktu ek...



3/03/2010 :

Abg hadi pulang ke kampung untuk selesaikan borang nikah di Johor dan jalani ujian HIV.
Tapi, surat tidak dapat dikeluarkan lagi sebab ia akan melebihi tempoh sah laku surt tersebut..

so, tertangguh,,,,,,


06/03/2010 :

beli kasut kawen...


******************************BERSAMBUNG*********************************

2 comments:

  1. cptla smbung..xsbr nk bce ni..hehehe

    ReplyDelete
  2. sbr la ek ara..skang xde proses lagi..eh2..ade ckit2..hehe..nnt aine update...

    ReplyDelete