message to readers

About Me

My photo
aku?? aku ni biasa je..simple n happy go lucky..kdg2 tu emo ckit kalo de hal yg boleh btkan aku serbut..kih3..jgn mrh ek pd sape2 yg aku penh tinggikan suara aku..soey k..jgn bw smp mati tau.. bermaaf-maafan lah sesama kita ek..hehe..

My Blog List

Nuffnang

Powered by Blogger.

...Visitor Counter...

Islamic Calendar

rank

3.27.2010

...Persiapan pernikahan..part3...

18.3.2010

Siap surat pengesahan dari Jabatan Agama Islam Johor untuk sebelah lelaki..Alhamdulillah, dh settle untuk sebelah lelaki...

20.3.2010

Pergi subang parade untuk beli kasut pengantin yang baru setelah mendapat komen tentang kasut yang dulu, kata dorang xsesuai nak jadikan kasut kawen...(aku tengak sesuai je..) haha...xpelah, beli je la..nasib bek ada less 20%...(kalo sesape nk beli kasut yang bersaiz besar, g kat kedai ELO kat subang parade, cantik jugak kasut die, harga pon boleh tahan)


...Bersambung...

2 comments:

  1. wahhh...
    sronok nye...
    sure awak neves kan...
    bru singgah blog kamu...
    huhuhu..
    hope everything gonna be fine as u want..
    gud luck...
    hehehe..=)

    ReplyDelete
  2. hehe..mekasih kak joyah...doa2kan kami smp jodoh n kekal..

    ni blog sy lagi satu, http://yeniecrezeki.blogspot.com/

    ajin2 la view...n klik nuffnang tu..hehe

    ReplyDelete