message to readers

About Me

My photo
aku?? aku ni biasa je..simple n happy go lucky..kdg2 tu emo ckit kalo de hal yg boleh btkan aku serbut..kih3..jgn mrh ek pd sape2 yg aku penh tinggikan suara aku..soey k..jgn bw smp mati tau.. bermaaf-maafan lah sesama kita ek..hehe..

My Blog List

Nuffnang

Powered by Blogger.

...Visitor Counter...

Islamic Calendar

rank

4.07.2010

...Persiapan pernikahan..part4...



06 April 2010

Akhirnya siap sudah kad walimatulurus yang di design oleh bakal suami ku...
 lama la jugak dia amik masa untuk design kad tu, disebabkan ade kekangan dengan masa beliau..

Anyway, tq so much abg sebab bertukus lumus siapkan kad hasil creativity abg..appreciate that  a lot..
InsyaAllah, dalam masa terdekat nnt aku akan war2 kan kepada korang k...jgn sedih2 tau..hehe...

...bersambung

No comments:

Post a Comment