message to readers

About Me

My photo
aku?? aku ni biasa je..simple n happy go lucky..kdg2 tu emo ckit kalo de hal yg boleh btkan aku serbut..kih3..jgn mrh ek pd sape2 yg aku penh tinggikan suara aku..soey k..jgn bw smp mati tau.. bermaaf-maafan lah sesama kita ek..hehe..

My Blog List

Nuffnang

Powered by Blogger.

...Visitor Counter...

Islamic Calendar

rank

3.15.2010

...Doakanlah supaya dia panjang umur...


kawan-kawan semua,

aku memohon supaya korang semua yang membaca blog kehidupan ini mendoakan supaya adik angkat aku, asuandie (wandi) panjang umur...

beliau telah mengalami kemalangan 2 hari lepas di kuantan..cedera di bahagian kepala dan sekarang berada di dalam wad ICU..beliau tidak sedarkan diri buat masa ini...hope sgt2 korg semua doakan beliau panjang umur dan cepat2 tersedar...

kepala dan rahang beliau retak...dan aku sgt3 sedih kerana aku xdapat pergi melawat beliau lagi buat masa ini, insyaAllah aku akan melawat beliau kelak...info tentang beliau aku dapat dari adik kandungnya yang kini tengah menjaga beliau di wad..

Ya Allah Ya Tuhanku, Engkaulah Maha Pemurah lagi Penyayang, panjangkanlah umur insan yang lemah ini, 
Engkau sedarkanlah dia dari tidurnya yang panjang itu Ya Allah..
Engkaulah satu satunya tempat untuk aku memohon bantuan dan pertolonganmu, Ya Allah...
sedarkan lah dia Ya Allah..
sihatkan lah dia Ya Allah..
Hanya padamu aku berserah Ya Allah...
Selamatkanlah dia Ya Allah...
Amin Ya Rabbal a'lamin....


Doakanlah beliau kawan2....
Semoga beliau cepat sedar dan sembuh....

2 comments:

  1. huhu.. aine.. sabar taw.. huhu

    ReplyDelete
  2. huhu..thanks nik..hope wandi sihat...

    ReplyDelete