message to readers

About Me

My photo
aku?? aku ni biasa je..simple n happy go lucky..kdg2 tu emo ckit kalo de hal yg boleh btkan aku serbut..kih3..jgn mrh ek pd sape2 yg aku penh tinggikan suara aku..soey k..jgn bw smp mati tau.. bermaaf-maafan lah sesama kita ek..hehe..

My Blog List

Nuffnang

Powered by Blogger.

...Visitor Counter...

Islamic Calendar

rank

5.25.2009

...post terakhir utk semester 6 2008/09...

Salam..Good Moorning kawan2...

bangun2...jangan membuta aje..hehe...

di kala ini, aku bersendirian di bilik baru ku..agak seram la jugak sebab bilik ni ditinggalkan selama satu semester...huhu..bilik air nyer yang horror...xboleh blah...hmm..sabor je la...

hari ni aku dah kena balik umah...nak buat persiapan pertunangan aku...nanti aku upload gambar pertunangan hamba k...maybe lambat sikit la...so korang sabar2 la k..

kepada kawan ku yang nak pergi LI:

bekerjalah dengan bersungguh2...supaya kamu semua akan dapat tempat perkerjaan yang bagus dan gaji juga mau bagus kan..hehe...korang semua jaga diri k...ingat2 lah kami yang extend ni ye...kami akan adakan rombongan ke genting semester depan, kalau kawan2 ku yang LI tu nak ikut, tell me k...maybe 2 mgu lepas masuk..coz time tu dah ade duit loan kan..hehe..

kepada farah:
thanks tau sebab sudi jadi peneman bicara aku....aku xkan lupakan ko...sampai bila2...thanks atas semua advice ko...semua masa ko meneman aku di kala aku susah...atas semuanya lah..hope ko xlupa aku...sedis la pulak..hehe....ko jaga makan minum tau..jaga diri...aku doakan ko berjaya dalam hidup dan dapat menjadi cikgu yang comel dan disukai ramai..hehe..gambate ye farah...sayang ko...

kepada norish:
thanks jugak untuk masa n advice ko....aku hargainya...aku mesti kat korang sebab koranglah peneman aku di kala aku busan, dikala aku sedih..di kala aku perlukan teman untuk berbual..thanks banyak2 norish...love u...

korang memang besh...sayang korang...doakan aku berjaya ye....n bahagia...hehe...aku pon doakan korang jugak...happy always..n stay cute k..

kepada kawan2 ku yang nak bercuti: selamat bercuti n nanti kita jumpa lagi ye...

akhir kata, salam rindu buat semua..dan jagalah diri...umur panjang jumpa lagi...rajin2 lah melawat UMP bagi kawan2 ku yang nak LI....always miss u all...

salam....

No comments:

Post a Comment