message to readers

About Me

My photo
Seorang yang peramah dan humble. Sound direct person dan jujur. Now2018, dah jadi wife seseorang dan ibu anak 3. Hometailor sambil jaga anak² Stay di shah alam Kg di perlis .Mertua d Johor Friendly dan suka berkawan

My Blog List

Nuffnang

Powered by Blogger.

...Visitor Counter...

Islamic Calendar

rank

5.16.2009

Intro to my Blog...

salam...

ni adalah blog aku yg keberapa ntah la...kih3..
sebenarnyer aku dah ade byk blog...
tapi aku xingat apa die nyer url..so aku buat la yg baru..
maybe ni blog aku yg terakhir kot..
xde yg lain dah..insyaAllah..hehe..

pertamanya...aku nak ucap camat datang ke blog aku yg baru...hehe

hari ni..sahabatku farah tunjuk blog die kat aku..thx cyg...muahx

so aku pon macam terbuka hati la nak buat jugak..jeles maaa
hehe...xpasal2 jeles kat orang kan...pape je la..asal aku hepy..

asyik gelak je aku ni..oke2..sambung citer..

tadi aku pegi bilik farah...die tunjuk la aku serba sedikit..walaupun aku dah tau sikit..n xde hati pon dulu nak main blog2 ni..skrang baru terbuka hati n minda aku...kuno tol ek..bukan korang..aku la..

n hari ni..mcm2 masalah aku ade...

tp aku citer post yg len k...tguuuuuu....coz aku dah ngntuk..n aku xleh tido ni..sbb kepala aku tgh pikir nak settle masalah aku...tapi aku cuba jgak sbb aku ade kelas 3p sql bsk ni...ujung mgu pon ade..trima je la..haih....(mengeluh)

bsk je la aku smbung k...sbor ye...

ok..hope korg njoy bc post aku..n mulai hari ni..saat ni..aku nak cri kehidupan aku yg sempurna...utk ms dpn aku dan juga fmly aku akn dtg...

sekian...wassalam n gud nite guys...love u all..salam

bwh ni gmbr2 kwn2 aku yg aku plg rapat...hehe...



ni ahmad haziri yg msh mncri awek cute..haha jgn mrh ek ziri....he is my best fren ever..for 3 years kami kwn di ump ni..dia tau sume mslh n citer psl aku..n die ni mnt nk jadik hacker n he is d best programmer dlm kelas aku..n die sorg perfectionist....kat ziri xleh syg..nnt pkwe aku mrh..hehe..anyway syg as fren ever bleh la kot..hehe..

ni siti rohana bt md saad...aku kwn dgn die dari sem 1 di ump gak..sama mcm ziri gak...byk mslh n citer aku yg die tau..syg kamu...muahx...jgn nakal2..

ni plak babe farah inani..die ni sgt sporting...satu kepala ngn aku..hehe..n suke kuar jalan2...sama mcm aku jgak la kan..hehe..cyg kamu jgk..muahx..don't noty2 tau..

dan ni plak mohammad hadi b ismail...my cyg bucuk yg aku cyg smp bila2..hehe..insyaAllah smp ke akhir hyt kami...doakanlah kami ye kwn2..die sgt baek.caring..memahami..matured..pndai atur kehidupn sndiri..pndai manage duit..dan mcm2 la...sbb tu la aku cyg die....muahx...syg abg...

No comments:

Post a Comment