message to readers

About Me

My photo
aku?? aku ni biasa je..simple n happy go lucky..kdg2 tu emo ckit kalo de hal yg boleh btkan aku serbut..kih3..jgn mrh ek pd sape2 yg aku penh tinggikan suara aku..soey k..jgn bw smp mati tau.. bermaaf-maafan lah sesama kita ek..hehe..

My Blog List

Nuffnang

Powered by Blogger.

...Visitor Counter...

Islamic Calendar

rank

5.16.2009

Busannyer sbtu mgu ini...

hm....sbr je la kelas rni...tp beh gak..nsb bek la sir rudolf xstrict mcm sir shamu kelas adobe tu..

hehe..dak2 kelas adobe sume outing sbb mr.shamu nk blnje dorg mkn kfc...nyum2...

dh lm xmkn kfc..ade sape2 nk lnje aku x? hehe....

dh lm xkua kuantn tau..busan tul dok ump ni...nk bt psm pon mls lo....apa nk jdi aku ni..
rsult sem ni truk nk mmpus..aku xtau la nape aku ni...

tp xpe..aku akn struggle utk psm aku nnt..yah2..hehe..struggle giler tu..hehe..
bengong je aku ni...

kelas rni sir rudolf bg balik kul 4 pm...behnyer...ni pon aku dh hbis wat labsheet die..so kita njoy!!...ape agy..tulis blog je la..mklumla...bru nk aktif kan..hehe...

k lah..pas ni aku nk balik.. smyg n nk tido...pas tido, aku nk msk bersm2 ana...jimat duit aku rni..hehe...

pnjm periuk yana yg comel lotey...thx yana...jasamu dikenang..hehe..(ketika ini yana berada di kuantan tgh men bowling kot..kah3..)

behnyer kua....dh lm xkaroke ni....aduh..sbor je la....

k lah..perut aku dh berbunyi lagu citi..hehe..
k daaaa...salam...

No comments:

Post a Comment