message to readers

About Me

My photo
Seorang yang peramah dan humble. Sound direct person dan jujur. Now2018, dah jadi wife seseorang dan ibu anak 3. Hometailor sambil jaga anak² Stay di shah alam Kg di perlis .Mertua d Johor Friendly dan suka berkawan

My Blog List

Nuffnang

Powered by Blogger.

...Visitor Counter...

Islamic Calendar

rank

5.18.2009

...FaceBook ku yg bru bt smlm...

salam..

rni aku agk slow utk blog..

tau sbb ape? sbb aku dok godek2 facebook aku..keh3..

bru nk explore facebook..kuno kan? hehe...
sbnrnyer dl aku dh ade acc FB ni..tp aku lupa pssword..sm la cm blog ni...n slh satu sbbnyer jgk..dl ump ade sekat stdnt dri buka FB..tu yg mls nk tumpu tu..
hehe..

so skang ni..ape kes nth la aku bt FB...bru je smlm aku bt..

aku add lecturer2 , senior2, n adik2..n kwn2 kelas aku..serta dak2 ump yg aku jumpa...

leh gak tau khdpn lecturer2 kan..sape istri, sape suami dorg,,sape ank dorg...hehe...

kalo kita tgk kat u sja..kita mne leh tau sume ni..tol x?

kalo sesape yg bc blog ni n ade fB, add la aku, jgn segan2..jgn malu2...hehe..

ni email aku :

nuraineomar@yahoo.com

meh la jdi mmber FB aku..nk invite korg aku xtau email..huhu...soey....

k sekian utk face book..aku nk karang tjuk len lak..hehe

No comments:

Post a Comment