message to readers

About Me

My photo
Seorang yang peramah dan humble. Sound direct person dan jujur. Now2018, dah jadi wife seseorang dan ibu anak 3. Hometailor sambil jaga anak² Stay di shah alam Kg di perlis .Mertua d Johor Friendly dan suka berkawan

My Blog List

Nuffnang

Powered by Blogger.

...Visitor Counter...

Islamic Calendar

rank

5.19.2009

...Cerita Hari Ini - Selasa...

Salam...

ape aku bt ek hri ni...utk pnghujung hari ni, aku nk citer aktv aku, apa aku bt hri ni..

klo xnk dgr pon bc lah ek..hehe...

6.30 am: smyg subuh, n tido balik...keh3,,,(ank dara ape ni ek..lntk lah..xdek sape nk mrh..hehe)

8.30am: gud moornin aine !!!(hp ku berbunyi alarm..xde lah..xbnyi gtu pon..bnyi alarm mcm biasa jeee..hehe..alah yg mmbingitkn tlinga korg tuuuuu.. )

9.00 am: turun g cf, beli mknn dgn ana..beli la 2 hotdog (RM2)..crik topup, tp xde,,,hmpeh tol..topup 5 rgt hbis kat mesin topup tu...huhu..sbor je la....haih...

9.15 am: smp la lab 9....mcm besa la...dgr sir berkata2...n bt lab, bt itu, bt ini...n yg plg penting, aku surf tenet...haha..n godek FB aku la..ape lagi...dan jugak men mafia war tagged....ha, satu agy, bt training test jumaat ni....

12 noon: g bilik sir azizan, alah..yg ajr kelas tekno tu....ade la ckit nk berbncg..g ngn ana...tup2 tgh bncg, ade la plak si minah cina ni...miss k...dtg merayu2 kat sir utk nekkn mrkh die..dri b+ ke a-..die nk tau ape mslh die smp dpt b+ tu..dia kata kalo xdpt tau, die xtenang...dlm proses pujuk memujuk tu, aku pon smpuk la tny, pointer die sem ni...die ckp 3.4+ la..die ckp dh 4 sem die dpt dean list..tp utk sem ni, die xdpt..dia aim nak dpt dean gak sem ni...so dtg la jumpa sir...aku tny la die..."kalo naikkn jdik a-, pointer awk dean x?"..die jwb, 'tak dpt jgk..'...so..ape kes lak die nk naikkn mrkh..haih..pelik la aku...dh la dlm kelas xtnjuk pon performance yg baek..asik la kena tgur dgn sir dlm kelas sbb asik mngelamun...myb sbb tu lah die dpt rndh dri kwn2 die yg len....pastu hmpir sejam die dok pujuk sir..tp dgn hmpanya die balik...n sir xblh bg mrkh kesian kat die sbb sir pon xleh nk ubh dh mrkh tu..kecian.....trima je la miss k ek...cuba lg sem dpn..wlpn kamu dh LI..hehe...(aku mmg xsuka miss k ni..shhh..snyp2 tau..hihihi)

1.30pm: g cf, mkn ngn ana...terserempak ngn sir rudolf lak...hehe..sengih je la..bg isyrt lmbt ckit jap g..nth la die phm x..haha..lepas mkn, balik bilik, smyg n tido jap...

2.30pm: g kelas balik...nsb sir bru je lepas 1 slide...xpe..kalo lepas byk slide pon...xkesah..balik cpt ckt..hehe..dlm lab bt lab mcm besa la...n last skali bt training test agy..fuh..dpt full mark..kah3...pastu leh balik...

4pm: balik dri lab, aku g singgah pjbt kk3(kolej kediaman 3)...nk tgk bilik utk sem dpn...
adui...xde lak nm aku ni...hmm...sah la dok belah kk1 ni..aduih,,,,pastu p la plak kk1..tgk mmg ada pon..dpt la dok blok c12 grounfloor..hehe...pastu g koop, beli ubt skit tekak..

5pm: smp bilik, smyg n bum! tido...hehe...

7.30pm: bru bgn tito...hehe..mandi n smyg mgrib...

8pm: ngadp lptop ni, ubh blog aku, cri widget n men mafia wars...tu je la aku bt smp la skang ni..hehe..

n now! nk tido sbb rs nk demam lak ni....hm..dh mkn ubt td..ana bg..mntk kat die td...n ana lak kena pndh bilik sbb ade org msuk bilik lama die..so mlm ni gak die kena pindh ke bilik yg bru...sian die....

oke..smp cni aje utk hri ni...GUD NITE EVERYBODY!!!!!!SLEEP TIDE YA!!!

No comments:

Post a Comment