message to readers

About Me

My photo
Seorang yang peramah dan humble. Sound direct person dan jujur. Now2018, dah jadi wife seseorang dan ibu anak 3. Hometailor sambil jaga anak² Stay di shah alam Kg di perlis .Mertua d Johor Friendly dan suka berkawan

My Blog List

Nuffnang

Powered by Blogger.

...Visitor Counter...

Islamic Calendar

rank

8.10.2009

...Week 3 UMP...

Lepas je citer pasal birthday, kita sambung pulak pasal kehidupan di UMP.

korang tau tak, sepanjang di UMP, bulan julai je banyak kes yang ade,
terutamanya H1N1 yang memang giat bekerja melepaskan virusnya yang boleh bawak maut tu..haish....tensen gak aku bila dapat tau sume gara2 penyakit yg begitu horror tu..memang ramai student UMP yang demam panas, selsema, batuk (termasuk aku)...and tu semua tanda2 virus ni la...tapi alhamdulillah, UMP masih bebas dengan wabak tersebut...

kes yang ke2 pulak pasal penempatan student boys yang xdapat lagi tempat tinggal. terpaksa merempat and tumpang rumah kawan2 yang ada.

kes ke3 pulak pasal PTPTN...hehe...hairan aku, budak2 yang lambat masuk UMP akan dapat lambat duit PT mereka..maybe ade kaitan dengan sikap ex2 student yang pinjam xreti2 nak bayar balik kot...aduih...sian pihak PTPTN kan..

yang sebenarnya, aku dah xingat apa yang aku buat masa week 3 bulan julai ni..huhu..sebab dah tua..kihkihkih....actually aku xada buat apa2 yang menarik dalam week ni, so aku xberapa nak ingat sangat la...yang aku ingat, aku pergi kuantan as drebar untuk pergi baiki laptop rumate nik, ita...itu sahaja lah cerita aku untuk minggu ni...

sekian...bersambung di minggu ke4 dengan cerita menu masakan aku sepanjang berada di UMP setakat ini...hehe...chek it out...

No comments:

Post a Comment