message to readers

About Me

My photo
Seorang yang peramah dan humble. Sound direct person dan jujur. Now2018, dah jadi wife seseorang dan ibu anak 3. Hometailor sambil jaga anak² Stay di shah alam Kg di perlis .Mertua d Johor Friendly dan suka berkawan

My Blog List

Nuffnang

Powered by Blogger.

...Visitor Counter...

Islamic Calendar

rank

8.31.2009

Buat hal lagi...haish...Sabar je la..

korang tau ape yang buat hal ?

Printer aku la !!!

huhu..tensen aku bila pikirkan balik..dari pukul 1 pm hinggalah pukul 4 pm..aku asyikla baiki printer aku yang dah berusia dekat 2 tahun dah tu...huhu...


mula-mula buat hal kat external ink, cek2 tgk ada kebocoran berlaku di tgh2 tiub external ink black...siap ada bulatan kecik lagi tu...bermain di dalam ink la aku..bukan dalam lumpur..huhu...

pastu pulak, lepas ink oke..tercabut pulak tali gear catridge..aduh..macam mana pulak nak pasang ni..kalau korang nak tahu, ini lah kali pertama aku godek printer..dsbbkan oleh ketensenan yang melampau..huhu...akhirnya, selesai jugak pasang tali gear tu..sbb aku pinjam printer ana as reference aku..haha..printer kami sama...mekasih na...

pastu pulak, dah selesai yang tu, problem dua2 catridge melekat pulak di tempat pemprosesan ink tu..aduh...siap berasap2 lagi * yana as saksi..xcaya tanya yana

bukan berasap je..bunyi yang kuat n getar berlaku dikala itu..huhu..problem ini xdapat disolve kan...aduh...boleh darah tinggi aku kalau hari2 macam ni...

at last, aku give up...aku decide nak pergi hantar kedai my10 je besok...hope xkena mahal sangat..paling2 x pon aku beli je printer baru * sorry ek printer lama..sapa suruh ko wat hal..padan muka..huh

sebab besok kami nak pergi beli barang2 raya...hehe..RAYA LAGI 19 hari lagi...yabedabedu...yippi.. :P

menu berbuka hari ni:

ayam bakar
mee rojak
air carrot susu
total RM 5.50

No comments:

Post a Comment