message to readers

About Me

My photo
Seorang yang peramah dan humble. Sound direct person dan jujur. Now2018, dah jadi wife seseorang dan ibu anak 3. Hometailor sambil jaga anak² Stay di shah alam Kg di perlis .Mertua d Johor Friendly dan suka berkawan

My Blog List

Nuffnang

Powered by Blogger.

...Visitor Counter...

Islamic Calendar

rank

8.30.2009

Sudah seminggu Ramadhan

Today, i berbuka puasa dengan murtabak ayam, ayam bakar, popia, dan jugak air oren. 

semua sekali RM 5.50..haish..

Pernah sekali tu aku beli daging rebus, RM1.00= 5 keping je..(dekut tul toke tu)
Tensen gak dibuatnyer..n pasni i takkan beli dah makanan digerai tersebut...:P

Today jugak, semua adik beradik aku, the whole family aku la ada di rumah, tensen aku bila aku sorang je yang xbalik..rindu rumah pulak rasanya...sob3...

My dad cakap adik aku si ameer tu dapat sport rim basikal baru, and dia pon apa lagi...pergilah tayang ke kawan2 dia...haha..*xpe, budak2..hehe

2 comments: