message to readers

About Me

My photo
aku?? aku ni biasa je..simple n happy go lucky..kdg2 tu emo ckit kalo de hal yg boleh btkan aku serbut..kih3..jgn mrh ek pd sape2 yg aku penh tinggikan suara aku..soey k..jgn bw smp mati tau.. bermaaf-maafan lah sesama kita ek..hehe..

My Blog List

Nuffnang

Powered by Blogger.

...Visitor Counter...

Islamic Calendar

rank

10.01.2009

...Teknik APA nak guna ni..??

 PSM...3 character yang paling memeningkan kepala semua student akhir..hehe..termasuk lah aku...


PSM aku xsiap lagi ni...


lagi 2 minggu kena hantar draft thesis tapi chapter 4 dan 5 xbuat lagi...


manual sistem, poster, design website, semua xsiap lagi...


dan yang paling aku pening, aku xyakin apa teknik yang aku nak buat dalam masa yang sangat singkat ni..


teknik SMS ? teknik mobile ? teknik HCI? teknik AJAX ? aduh..mana satu yang senang ni..


ini lah akibatnyer..kelas xnak pergi, malas baca buku coding, malas explore...


adik2 ku yang ambil kos software jangan jadik macam akak ye...nanti nyesal xsudah...


ingat tu adik-adik semua !!!


chaiyok chaiyok!!!!




No comments:

Post a Comment