message to readers

About Me

My photo
aku?? aku ni biasa je..simple n happy go lucky..kdg2 tu emo ckit kalo de hal yg boleh btkan aku serbut..kih3..jgn mrh ek pd sape2 yg aku penh tinggikan suara aku..soey k..jgn bw smp mati tau.. bermaaf-maafan lah sesama kita ek..hehe..

My Blog List

Nuffnang

Powered by Blogger.

...Visitor Counter...

Islamic Calendar

rank

10.30.2009

...Serabut...

Saya kadang-kadang tidak paham la lelaki ni.
sekejap ok..sekejap tak ok.
kadang2 bila saya tak kacau, mula la cakap kita xingat dia.
bila kacau, cakap kita serabutkan pikiran dia.
bila kacau, cakapla kita ganggu dia.
padahal, dalam sehari mana ada kacau sangat.

betulkah tindakan saya?
ganggu bila saya busan tanpa pikir dia buat apa.
ganggu bila dia tengah makan.
ganggu bila dia tengah berborak.
ganggu bila dia buat kerja.
ganggu bila dia bertungkus lumus buat OT untuk kumpul duit.
ganggu bila dia nak rehat.

habis tu,
bila masa yang saya boleh ganggu dia?
5 minute before tido?
macam tu ke?
perlu ke saya makan hati?
hati ayam boleh la saya makan,
tapi hati sendiri?
tergamak ke?
seksa diri namanya tu.

saya pon xtau nak buat apa lagi.
nangis? 
hanya boleh mengadu kat best fren saya
tapi apa yang boleh dia buat?
hanya nasihat boleh diberi.

terimakah aku dengan nasihat beliau?
terima,
tetapi agak susah untuk buat.
tapi saya akan berusaha untuk buat.
walaupun makan hati sendiri.
saya rela demi menjaga perhubungan yang berdarah manis ini.

terpaksakah saya?
Tak.
saya xpaksa diri,
but itulah yang terbaik untuk kami.

harap lepas ni keserabutan di dalam kehidupan dia hilang.


~love u alwayz Hadi~ 

No comments:

Post a Comment