message to readers

About Me

My photo
aku?? aku ni biasa je..simple n happy go lucky..kdg2 tu emo ckit kalo de hal yg boleh btkan aku serbut..kih3..jgn mrh ek pd sape2 yg aku penh tinggikan suara aku..soey k..jgn bw smp mati tau.. bermaaf-maafan lah sesama kita ek..hehe..

My Blog List

Nuffnang

Powered by Blogger.

...Visitor Counter...

Islamic Calendar

rank

10.08.2009

...Bodohnya diriku...


di atas kebodohan sendiri, hati sakit di perli bertalu-talu...

hati dan emosi tidak dapat menanggung lagi tohmahan tersebut

hanya air mata yang telah sedia ada mengalir laju sehingga diulit mimpi yang sepi

otak semakin serabut dan fokus terganggu dek tohmahan tersebut

terasa kerdil diri ini setelah diperkata sedemikian rupa

salah diri ini ?

ya!!! memang, salah diri, salah sikap diri ini

apa jua tohmahan yang dilemparkan, hati ku tetap sunyi tanpa dia

tiada tempat untuk mengadu, bercerita

hatiku kini tidak tenang setelah memperlakukan dia sedemikian rupa

bukan salah dia, tohmahan yang dilemparkan hanya untuk mengubah diri dan sikap burukku selama ini

tetapi masa tidak mengizinkan diriku merubah keseluruhan sikap yang diminta selama ini

bagi diriku cukuplah hanya sekadar diriku belajar sesuatu dari tidak belajar lansung

bagiku, itulah perubahan yang paling baik untukku

dan kamu, terima kasih atas tunjuk ajar pada insan bodoh macam diriku ini

terima kasih..kamulah sahabat ku dunia akhirat





1 comment:

  1. eh...aine?ko marah kat sape ni dear?tell me...sape wat ko sedih ni....kurang asam betul...sape?sape?sape?meh aku cubit die..hehe.. *chill babe..!jgn pedulikn ape org nk ckp psl kite..yg penting kite tau tindakan kite tu betul..

    ReplyDelete