message to readers

About Me

My photo
aku?? aku ni biasa je..simple n happy go lucky..kdg2 tu emo ckit kalo de hal yg boleh btkan aku serbut..kih3..jgn mrh ek pd sape2 yg aku penh tinggikan suara aku..soey k..jgn bw smp mati tau.. bermaaf-maafan lah sesama kita ek..hehe..

My Blog List

Nuffnang

Powered by Blogger.

...Visitor Counter...

Islamic Calendar

rank

10.30.2009

...Maafkan diriku....


Salam


Hari ini, entah kenapa saya terasa untuk meminta maaf kepada sesiapa yang pernah saya kenal selama 22 tahun hidup di dunia yang penuh dugaan ini ...cewah...ayat mau skema kan..:P


erm..sebenarnya..saya ni jenis mulut lepas..semua yang kenal saya tau kan?


dah paham sangat sikap saya yang macam $#^&**.....


di kesempatan ini...sebelum Tuhan menyabut nyawa saya...


"Saya ingin memohon maaf, memohon keampunan di atas segala kata-kata yang pernah saya lepaskan kepada sesiapa saja yang pernah saya kenal....
kepada mahluk2 Allah yang pernah saya 'termengumpat'....
kepada makhluk Allah yang pernah saya marah...
kepada makhluk Allah yang pernah saya tegur dengan nada yang kurang selesa..
dan kepada sesiapa yang terasa hati dengan saya sejak dari kenal diri saya ini..."


Saya mengharapkan kemaafan dari anda...
Saya ingin berubah..
Berilah peluang kepada saya untuk merubah diri saya yang sangat susah untuk berubah...
Diharapkan suatu hari nanti segala dendam, marah, kecil hati anda kepada saya akan hilang dan lenyap selama2nya...


~ Friend Forever~

No comments:

Post a Comment