message to readers

About Me

My photo
Seorang yang peramah dan humble. Sound direct person dan jujur. Now2018, dah jadi wife seseorang dan ibu anak 3. Hometailor sambil jaga anak² Stay di shah alam Kg di perlis .Mertua d Johor Friendly dan suka berkawan

My Blog List

Nuffnang

Powered by Blogger.

...Visitor Counter...

Islamic Calendar

rank

11.04.2009

...Berahkirnya Semester di UMP terchenta....



Alhamdulillah...
Ku panjatkan syukur pada ilahi. kerana limpah kurniaNya saya dapat menghabiskan pengajian saya di UMP.

Walaupun semester depan saya akan jalani Latihan Industri, tapi saya tetap nak cakap yang saya dah habis belajar..hehe..



pada pukul 5.30 petang 4 November 2009, berakhir lah sudah Karnival PSM / PTA peringkat Fakulti saya.


Para pemenang diumumkan untuk penghasilan terbaik projek mereka.


Tahniah buat Kak Ayu (1st Prize) , muhaimin (2nd), and Kalbans Dave (3rd)....


Saya sebagai kawan turut berbangga untuk anda semua..Congratulation again..


and one more thing...congrats jugak buat haziri n ana...dua shbt ku yang bertuah hari ni kerana dapat hamper cabutan bertuah buat pertama kalinya seumur hidup mereka...Tahniah..


Amacam ana? berbaloi kan ko g present secara paksa hari ni..hehe...


me? saya relek je..haha..asalkan dapat markah free and dapat sijil...itu sahaja matlamat ku untuk menghadirkan diri ke presentation untuk Industry tu...


hatiku berbunga sebab saya dah habis segala pembelajaran di UMP..


xsabar nak masuk alam pekerjaan..


InsyaAllah...


Sekian, wassalam

No comments:

Post a Comment