message to readers

About Me

My photo
Seorang yang peramah dan humble. Sound direct person dan jujur. Now2018, dah jadi wife seseorang dan ibu anak 3. Hometailor sambil jaga anak² Stay di shah alam Kg di perlis .Mertua d Johor Friendly dan suka berkawan

My Blog List

Nuffnang

Powered by Blogger.

...Visitor Counter...

Islamic Calendar

rank

9.16.2009

...Jalan2 bulan puasa...

Khamis, berapa haribulan entah la.aku pon xingat dah..hehe

farah inani & izyan datang ke UMP...(dorang ni tengah latihan industri sekarang)

pukul 3 petang, aku sudah keluar pergi ambil yan di terminal makmur kuantan.
aku ajak la si nik teman, and pada masa yang sama k own nak itot jugak.hehe..jum2 ikut..hanya yana jer duduk dalam bilik..bermain dengan laptop dia 24 jam..

izyan tido di bilik aku, farah tido bilik mekna..yela kan, mana la nak muat a.k.a.celuih dlm loghat utaranya...bilik aku saja dah penuh dengan barang2 yang dikumpul sejak 3 tahun berada di UMP..hehe

xkesah la...asalkan yan selesa and dapat tido dengan cukup...

malam tu kuar cafe borak2 lepak2 dengan mmber2...sampai lah pukul 4 pg..sedar x sedar tu..padahal masa tu xrasa ngantuk sangat..besoknyer aku ponteng kijo..hehe..

besoknyer, aku keluar kuantan dengan kawan2...farah, alin, mekna, izyan, aku, n kwn izyan - 2 guys..

pergi main bowling, karaoke, makan di padang MPK depan kuantan..besh2..balik dalam pukul 8 mlm..mekna bawa mcm pelesit..haha..laju nak mmpus..aku yang duduk belakang dengan farah melambung2 dibuatnya..aduh...takut bangat dowh..apa2 pon aku selamat sampai di UMP..

ni ada gambar yang aku culik dari blog mekna..aku xdapat lagi gambar originalnyer..so terpaksa la copy je..haha..mekasih mekna..hehe














No comments:

Post a Comment