message to readers

About Me

My photo
aku?? aku ni biasa je..simple n happy go lucky..kdg2 tu emo ckit kalo de hal yg boleh btkan aku serbut..kih3..jgn mrh ek pd sape2 yg aku penh tinggikan suara aku..soey k..jgn bw smp mati tau.. bermaaf-maafan lah sesama kita ek..hehe..

My Blog List

Nuffnang

Powered by Blogger.

...Visitor Counter...

Islamic Calendar

rank

9.16.2009

...Berbuka bersama kawan2...

Rabu..
Jam 5.30 ptg, aku, k own, yana, nik, ana...pergi berbuka puasa yang terakhir before balik rumah sempena Hari Raya Puasa jumaat besoknyer...
Hari ni k own yang belanja..tertunai sudah janji beliau dengan kami semua..hehe...mekasih k own..
kami berbuka di Jaya Gading..aku bawa dorang semua ke tempat yang baru.tempat yang dorang xpenah pergi.
pukul 6 kami sampai la jaya gading, tapi awal sangat la kami sampai..huhu...so, lepas tempah makanan, kami berjalan la membuang masa ke bazar dekat2 kedai makan situ..k own dengan nik je pon yang berjalan ke bazar, yang selebihnya xlarat dah..huhu...habis dah tenaga aku..huhu..
menu berbuka :
tomyam untuk 4orang
daging masak merah untuk 2 org
telur bistik untuk 2 org
oren jus
+ ayam golek tergolek syer 5 org..haha (buat sahur)
total except ayam golek = RM 49.00 *memang bajet k own
k own n nik cakap tomyam nyer sedap...sebab pedas kaw..hehe..
nak tau kat mana? tanya lah kami...
pukul 8 mlm balik...sangat2 kenyang malam tu..
thanks again untuk k own..cayang kamu.. (^_^)

No comments:

Post a Comment