message to readers

About Me

My photo
aku?? aku ni biasa je..simple n happy go lucky..kdg2 tu emo ckit kalo de hal yg boleh btkan aku serbut..kih3..jgn mrh ek pd sape2 yg aku penh tinggikan suara aku..soey k..jgn bw smp mati tau.. bermaaf-maafan lah sesama kita ek..hehe..

My Blog List

Nuffnang

Powered by Blogger.

...Visitor Counter...

Islamic Calendar

rank

9.16.2009

...Balik Raya - Part 2...

Ahad, 13/09/09

Planning hari ini...Pergi berjalan di Padang Besar...

Niatnya nak bawa abg hadi pergi berjalan2 di padang besar..almaklumlah..orang selatan jarang dapat merasa nak berjalan di utara ni kan...hehehe

so, syah pon kebetulan cuti hari ini and xde plan ape2.so, kami berempat pergi la ke padang besar..pukul 10 pagi bertolak...

apa aku beli disana dengan menggunakan duit tunangku?? hehe

aku beli sepasang baju..seluar slack +  baju = RM 50, beg = RM 35
abg hadi beli jeans = RM 42

aku pulak yang macam,beriya2 nak pergi membeli  belah,..haha...sory ye abg..habiskan duit abg jek...huhu...

lepas tu, kami pergi ke Gua Kelam..lepak sampai kul 3 lebih..nak mandi xboleh sebab bulan puasa kan..huhu..jalan2 je la...

sampai je di rumah, kalut2 siap pergi stesen ketapi arau...before tu pergi la bazar ramadhan Arau..beli serba sikit untuk bekal abg hadi untuk berbuka nanti..

jadual perjalanan pukul 5.27pm..tapi keretapi ada problem, so extend masa tu sampai la pukul 7.00 malam..
abang dah selamat naik keretapi..
dia sampai di KL sentral pukul 8 pagi...
miss him so much..hukhukhuk... :(

No comments:

Post a Comment