message to readers

About Me

My photo
aku?? aku ni biasa je..simple n happy go lucky..kdg2 tu emo ckit kalo de hal yg boleh btkan aku serbut..kih3..jgn mrh ek pd sape2 yg aku penh tinggikan suara aku..soey k..jgn bw smp mati tau.. bermaaf-maafan lah sesama kita ek..hehe..

My Blog List

Nuffnang

Powered by Blogger.

...Visitor Counter...

Islamic Calendar

rank

9.16.2009

...Balik Raya - Part 3...

Kueh Raya...Baju Raya...

2 benda ni dah jadi sebati bila menjelangnya hari raya kan??

kalau xde 2 benda ni, macam xlengkap je hari raya...

kueh raya? buat? no no no..niat tu ada la..tapi xrajin la..haha..bukan bz mana pon, cuma malas nak cari benda2 ramuan nyer..buku resepi dah dibeli tau, cuma perkataan MALAS tu still terlekat..haha...so xboleh nak buat ape la kan... * aine2...dah malas tu malas jugak la kan..aduhai...

mak n ayah beli je kueh raya tu..tempah kat orang je..senang je kan nak buat kueh raya? tiru lah macam saya...hehe

baju raya? dah siap dah tadi..hehe..mak jahit setengah, aku jahit setengah..kaler? campur2..kuning, hijau, koko..baju kurung biasa je la..xde wat fesyen..kang membazir lak xpakai...btul x? hehe...alasan je semua tu..

tahun ni kami sekeluarga beraya di Kulim, Kedah..rumah mak ayah aku...dah lama xpergi sana...

tinggal 3 hari lagi untuk menyambut Hari Lebaran...

xsabar rasanya...Puasa?? alhamdulillah...xpernah tinggal lagi setakat ni...harap2 cukup sebulan..

anyway..

aku nak wish kat korang..




SELAMAT HARI RAYA..
MAAF ZAHIR BATIN...
0-0 ek korang..

p/s kad raya xdapat pon lagi ni..huhu..tapi xpe..zaman dah berubah..aku yakin, mlm raya nnt pasti ada ucapan untuk aku..hehe..xkesah la melalui apa..yang penting,,,IKHLAS....

No comments:

Post a Comment