message to readers

About Me

My photo
Seorang yang peramah dan humble. Sound direct person dan jujur. Now2018, dah jadi wife seseorang dan ibu anak 3. Hometailor sambil jaga anak² Stay di shah alam Kg di perlis .Mertua d Johor Friendly dan suka berkawan

My Blog List

Nuffnang

Powered by Blogger.

...Visitor Counter...

Islamic Calendar

rank

6.21.2009

...Di Rumah..Part 2...

Di rumah...apa yang saya buat?
susah nak cerita, saya just simpulkan saja lah ya..

hari-hari hidup ku dengan kerja rumah:
- basuh baju
- masak (kalau xada bahan masak, jawabnyer makan luar lah)
- buat air untuk ayah
- seterika baju ayah pergi kerja
- sapu sampah

aktiviti family time cuti:
- pergi mandi pantai
- pergi mandi air terjun ( berkelah)
- pergi memancing kat tepi batu pantai
- pergi jalan2 ( walaupun xde semua ahli keluarga)

aktiviti saya masa cuti :
- main internet di office ayah aku ( laju.hehe)
- mesej dengan tunang tersayang
- mesej dengan kawan2 yang tersayang
- pikirkan masa depan
- ambil lesen P kereta & motor ( 23 julai ni test jpj..doakan saya ya)
- tengok family outing
- download cerita di syok.org
- tengok cerita movie yang ada
- bergayut dengan tunangku ( memang kerap)
- main mafia wars di tagged
- baca blog orang ( kawan2)
- dengar lagu (radio & laptop)


me with my laptop..mancing time ( tapi xdapat ikan pon, di pantai kok, Langkawi )


view from atas batu


my dad n my brother..mancing asyik terlekat di batu saje


makanan sampingan masa memancing

dengan maksu rosnah ( adik ayah )..xpenah bergambar ber2 dengan dia..hehe

No comments:

Post a Comment