message to readers

About Me

My photo
aku?? aku ni biasa je..simple n happy go lucky..kdg2 tu emo ckit kalo de hal yg boleh btkan aku serbut..kih3..jgn mrh ek pd sape2 yg aku penh tinggikan suara aku..soey k..jgn bw smp mati tau.. bermaaf-maafan lah sesama kita ek..hehe..

My Blog List

Nuffnang

Powered by Blogger.

...Visitor Counter...

Islamic Calendar

rank

8.11.2010

Ramadhan Al-Mubarak

Ramadhan kali ni and tahun ni disambut berdua dan pertama kali menyambutnya dengan gelaran isteri..

Pergi Tarawikh bersama2...

Bersahur bersama..wlpn hnya teman suami shur pada pukul 12 tgh malam, terms teman stil ade.....

tapi aku pulak yg xbershur sbb salah alarm jam hp aku..auto ttp lak die..ke aku yg tido ni..hehe

perut dh berkeroncong kosong dri mlm smlm...

xpe,..dugaan....sbr....

aku pulak, bru balik dri kelas jahitn...alhmdulillah..siapkan sepasang bju kurung n sehelai baju...bsk akn aku smbung pulak....

menu hari ni msh blum diketahui...ns smlm msh byk, cuma pns kan je...

mls nk msk, xde mud..tetiba mudi..huhu....

mlm ni ade apointment...hope xdbtlkan...amin.....

c u nex time with other story mory

No comments:

Post a Comment