message to readers

About Me

My photo
aku?? aku ni biasa je..simple n happy go lucky..kdg2 tu emo ckit kalo de hal yg boleh btkan aku serbut..kih3..jgn mrh ek pd sape2 yg aku penh tinggikan suara aku..soey k..jgn bw smp mati tau.. bermaaf-maafan lah sesama kita ek..hehe..

My Blog List

Nuffnang

Powered by Blogger.

...Visitor Counter...

Islamic Calendar

rank

8.12.2010

...Innalillah....Semoga arwah beliau tenang disana.....amin,....

2 pelajar maut dalam kemalangan berasingan

09/08/2010 6:31pm

KUANTAN - Seorang mahasiswa Universiti Malaysia Pahang (UMP) dan seorang pelajar tingkatan tiga maut selepas terbabit dalam dua kemalangan berasingan di sini dan Temerloh semalam.
Ketua Jabatan Ketenteraman Awam dan Trafik Pahang, Supt. Mohamed Fauzi Abdul Rahim berkata, mahasiswa Mohamad Assuandie Mohamad Aspar, 22, maut apabila motosikal yang ditungganinya berlanggar dengan sebuah kereta di KM 11 Jalan Kuantan-Gambang berhampiran lampu isyarat Taman Tas dekat sini pada pukul 7.30 malam tadi.
Mangsa, yang berasal dari Kampung Kurnia Bukit Pekan, Kampar, Perak, meninggal dunia di Hospital Tengku Ampuan Afzan (HTAA) Kuantan akibat kecederaan parah di kepala, katanya kepada pemberita di sini hari ini.
Dalam kejadian di Temerloh katanya, pelajar Sekolah Menengah Kebangsaan Seberang, Zazleen Zulkasawari Zulkefely, 15, meninggal dunia apabila motosikal yang ditungganinya bersama rakan sekolah berusia 16 tahun melanggar sebuah kenderaan pikap Toyota Hilux di KM 122, Jalan Kuantan-Kuala Lumpur. - Bernama


- Untuk arwah, akak sangat2 merasa kehilangan adik...sgt2...dikau lah tempat akk mengadu, dan akk jugak dijadikan tempat mengadu mu dik....sekarang, akak dah kehilangan mu...selama2nya...akak terima...dan redha...sebab hanya Dia yang mengetahui kenapa nyawa mu di ambil sebegitu cepat...hanya Dia yang berhak mengarahkan malaikat mencabut nywa mu dik....HANYA DIA.....InsyaAllah, wandi akan tenang di sana, dan semua kenangan kita akak simpan smp bila2...alhamdulillah, permintaan adik untuk akak pergi ke rumah wandi akak dah tunaikan, dan akak xdapat tunaikan permintaan wandi yg kali kedua untuk menziarah rumah wandi semula....maafkan akak.......dan perkara terakhir akak buat dan berhubung dengan wandi masa birthday akak...sempat jugak kita bermesra, berlawak jenaka...agak lama.....masing terngiang2 suara mu dik...akak pasrah...kehilangan mu xdisangka2...dan kemungkinan wandi xdapat bertahan kerana luka excident yang dulu yang menyebabkan wandi koma agak lama di hospital dlu....Dik....harap wandi tenang disana...dan digolongkan di dalam golongan yang soleh....amin....Ajal maut akan tiba pada kita bila2 masa je....Aku harap aku dapat menebus dosa2 kecil dan besar yang pernah aku lakukan dulu....moga aku sempat menebusnya supaya hidupku dan suamiku diredhai oleh Allah..amin.....

Al- Fatihah untuk Allahyarham Mohamad Assuandie Bin Mohamad Aspar, Adik angkatku yang tersayang......

Gambar kenangan kita di TC bersama wan

7 comments:

  1. sama2 kita doakan kesejahteraan ny disana...al fatihah.....

    ReplyDelete
  2. salam..aine, adik angkat awk yg mana satu dlm pic ni??

    -naz-

    ReplyDelete
  3. thx naz n hamba Allah yg sy xkenal...naz, adik aine yg pki sweater tu..naz mst pernh tgk kan?

    ReplyDelete
  4. takziah kak...semoga Allah emncucuri rahmat ke atas rohnya...Amin......

    ReplyDelete
  5. mekasih....doakan selalu untuk arwah.semoga dia tenang di sana...

    ReplyDelete
  6. al-Fatihah...mmg rase kalau kehilangan kawan2..

    ReplyDelete
  7. mankok chenta: aha...saya bru je selesai konvo...if arwah masih ada, dia pasti akan sm2 meraikan majlis bersama2...tp sume hanya kenangan...hm....:(

    ReplyDelete