message to readers

About Me

My photo
Seorang yang peramah dan humble. Sound direct person dan jujur. Now2018, dah jadi wife seseorang dan ibu anak 3. Hometailor sambil jaga anak² Stay di shah alam Kg di perlis .Mertua d Johor Friendly dan suka berkawan

My Blog List

Nuffnang

Powered by Blogger.

...Visitor Counter...

Islamic Calendar

rank

2.10.2010

...beriadah bersama...

suke la aku bila dekat ngn tunang aku...hehe..

memang pon aku suke, kenapa? ade masalah? hehe..

aku happy becoz aku rasa selamat di shah alam ni sebab ade jugak tempat aku nak mintak bantuan ape2..bukan mempergunakan, but sharing is caring kan? hehe

aktiviti aku bersama tunang selalu nyer time2 ujung minggu la..kdg2 hari kerja pon date gak..but not tmpt lain, tapi ke gelanggang futsal..hehe..neman tunang aku g men futsal stiap hari isnin..kadang2 tu juz g minum2...

aku sangat2 menghargai budi tunang aku, memang sangat2 caring...and banyak tolong aku selama aku di shah alam ni, walaupun penat balik kerja, trus datang ambil aku if benda tu urgent yang perlu aku buat..mekasih abg...

 
encemnyer die..hehe..

 
abang jadi saksi pada si baju putih itu..hehe..yang selebihnyer pon jadi saksi jugak..
  
  
 pengantinnyer, mohamad and shahida (1/1/2010)


di i-city untuk sambut new year, tapi ramai giler

  
g summit kat usj19

 
abang tengah tunggu giliran nak masuk gelanggang

 
uih...hehe

 
paling terbaru, g midvalley ngan abg n kwan2 ump

No comments:

Post a Comment