message to readers

About Me

My photo
Seorang yang peramah dan humble. Sound direct person dan jujur. Now2018, dah jadi wife seseorang dan ibu anak 3. Hometailor sambil jaga anak² Stay di shah alam Kg di perlis .Mertua d Johor Friendly dan suka berkawan

My Blog List

Nuffnang

Powered by Blogger.

...Visitor Counter...

Islamic Calendar

rank

7.24.2009

...Week 1 UMP...

"apa yang aku nak buat ye minggu ni...?"

aku baru tertanya-tanya dlm hati...ting tong!!!
aku ada satu idea, memandangkan kawan2 ku dh lm teringin nk g genting highlands, aku pon tny la dorang, nak pegi bila....

n satu lagi, ptptn baru saje masuk..ape lagi, dorang mesti nak pergi punya...erm..aku? aku nak pergi tak ek? aduh..duit ptptn ku dah mula kering gara-gara membayar hutang2 ku yang bertimbun..wangku ini boleh habis dong dalam masa sehari saje...huhu...cam mana nak buat ni...

then aku as orang tengah call la norislina yang tengah praktikal di KL sekarang..and call farah jugak and izyan, tapi xdapat nak hubungi farah..knp ntah la..huhu..

rancang2 nya nak tido di atas, tapi xjadi sebab kami yang belum praktikal ni terpaksa pergi taklimat latihan industri hari sabtu..kami decide pergi khamis dan jumaat dan bermalam di rumah makcik norislina..hehe..aku? aku pergi jugak sebab bukan senang nak keluar sama2 kawan2 lepas ni dah..tahun depan aku dah ada komitmen sendiri pulak..susah pulak untuk hangout sesama kawan2 yang tersyg..tau berapa habis? jeng jeng jeng....RM250
habisla aku punya wang makan...huhu...xpelah..wang boleh dicari, tapi kenangan susah untuk dapati..btul x? hehe..pandai2 je aku ni kan...

oke..kat bwh ni aku ade letak gambr kitorang pergi genting (10 julai 2009)..njoy hbis2an..hehe...
antara ahli2 nya adalah:

-aku (SEMESTINYA)
-ana
-k own
-yana
-nik
-norish
-hazreen (rumate ana)



ni time yana nak beli kamera digital baru di sungei wang (Khamis)


ni dah dalam ktm nak pergi gombak (Jumaat)

time ni semua dah letih..dah pukul 10 mlm lebih dah time ni..tgh tunggu tren..(Khamis)

yeah..kami semua baru lepas mandi pagi..awl tau bangun, pukul 5 am...sbb takut xada bas g genting..hehe..mcm2 ragam...

menunggu bus balik dari genting..di batang kali

aku and norislina dalam sky way..sejuk..pagi lagi tu...

time ni dah otw balik..malam dah time tu..dah gelap..dlm skyway pulang...

penat main benda alah dlm genting, lapar yang amat..and seperti sedia maklum, makan mcd je kiterorang..hehe...


bergambar dengan puppet ape nth ni..mcm mumia pon ade..bila sentuh je die gerak..tapi org dlmnyer..hehe..before tgkp gmbr ni, ade la sekor tengkorak ni, sergah kameraman yang tiba2 muncul dari belakang...haha..semua menjerit tahap cipan..malu kitorang..yang paling kuat jerit si baju biru tudung putih tu....dari kiri number 2..hehe..

ni kali ke2 aku main go cart di genting..wlpn xbes..tapi main la jugak..teman kawan2...

bergambar before balik...di luar time ni tgh hujan lebat...dah nak malam dh..



ha.!!! ni lah sekor tengkorak tu..boleh main flying2 kiss lagi..haha...tinggal kami ber3 aje yang berani tgkp gmbr..ambil as kenangan kami..hehe..geli x? haha...

ni lepas main kerusi pusing2 tu..haha..nik dah fobia..hehe

xjalan lagi ni..posing jap..norish2..snap cpt!!..snyum,...click...oke..dah...

time ni baru aje sampai dari bawah...

yang kat belakang tu hotel first world..yang sangat colorful n menarik hati..

di tepi kolam genting..

dah di pintu keluar outdoor themepark..

pastu main benda alah pusing2 di awangan ni...hehe...gayat jugak tau..tapi menarik.

sape2 yang pergi genting mesti akan ambil gambar dengan giant energizer tu..hehe

dah penat berjalan dan bermain..dengan xckp tidonyer..huhu...

semua roller coaster kami naik..hehe...sampai on the way balik naik bas pon rasa lagi macam naik roller coaster tau..hehe..kelakar..

okelah..itu ajer yang aku n kwan2 buat dalam week 1 buka semester...n disamping keluar ke kuantan jugak..haha...

thanks to norish sebab bagi kami tumpang tido di rumah....thx alot...cyg ko...n cyg sume...

No comments:

Post a Comment