message to readers

About Me

My photo
Seorang yang peramah dan humble. Sound direct person dan jujur. Now2018, dah jadi wife seseorang dan ibu anak 3. Hometailor sambil jaga anak² Stay di shah alam Kg di perlis .Mertua d Johor Friendly dan suka berkawan

My Blog List

Nuffnang

Powered by Blogger.

...Visitor Counter...

Islamic Calendar

rank

12.15.2009

...Rancangan Kesukaan di TV...


Almaklumlah kan..cuti2 semester ni kan, x ada keje nak buat..yang ada hnya keje umah je..
hari2 tv je jadi peneman aku...n tenet ni...nsb baik la ayh aku guna streamyx...hehe

oke2....ni drama tv yg aku suke masa aku ada dirumah..

CUCU BETONG , isnin-khamis, 4.30 ptg di TV3 n 9.30mlm di TV9

CINTA BALQIS, isnin-khamis, 6.30 ptg di TV3

JANGAN TEGUR...LAGI , khamis 9.30 mlm di TV3

and aku dh pon khatam cerita you're beautiful smp episod last 16..hehe

nak tgk cerita family outing pon dh macam ape lagi..mcm ada separuh2 je video yang ade dalam utube tu..huhu...so tensen..huh

n

aku nk ucap tahniah buat kawan2 ku yang dah dapat keje...gud luck ye u all semua...




No comments:

Post a Comment